29 Ocak 2019 Salı

Sensizliğin Çaresizliği





Seni şiirlerde anlatmak istediğimde neden kelimeler bu kadar acizleşiyor.
Mesela gözlerin gelse aklıma susuyorum, yazamıyorum.
Bırak şiir yazmayı sıradan bir cümle dahi kuramaz oluyorum.
Bilmezdim edebiyatın bu kadar çaresiz kalabileceğini.
Ne şiirler ne şarkılar ne resimler.
Hiçbir şey anlatamıyor seni.
Belki anlatmaya çalışıyorlar ama anlatabildikleri sadece, şu sonsuz evrende küçücük bir nokta kadar bile yer kaplamaz bana göre!
Sahi söyle kime nasıl anlatmalıyım seni?
Dağlara mı haykırmalıyım, sessizliğe mi saklamalıyım?
Yoksa dualarımda secdeye mi fısıldamalıyım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DEFNE YAPRAĞİNIN FAYFALARI

DEFNE YAPRAĞİNIN FAYFALARI Defne Yaprağı – Laurus Nobilis Kullanıldığı Yerler Dahilen: Defne yapraklarından yapılan çay halsizlik ve yorgunl...