30 Ocak 2019 Çarşamba

Yaz Yağmuru




Seni aradım hep yağmurlarda, denize uzanan dağların kıyısında.
Nerede bir bulut görsem gittim ardından belki sana rastlarım diye.
Yeri geldi oradan oraya savruldum rüzgarla. Yeri geldi akşamüstü meltemlerini bekledim.
Belki uçsuz bucaksız çöllerde, belki bir çam koruluğunun gölgesinde.
Oysa sen yaz yağmurlarına saklamışsın kendini, gelip geçtin birden.
Daha birbirine değen kirpiklerim ayrılmadan geçip gittin ömrümden.
Sonra ben hep güneşe doğru koştum belki sana rastlarım diye. Sadece bir umuttu benimkisi belki seni bulurum diye.
Ama seni bulsam da bulamasam da ben hep güneşe doğru koşacağım.
Çünkü biliyorum sen oradasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DEFNE YAPRAĞİNIN FAYFALARI

DEFNE YAPRAĞİNIN FAYFALARI Defne Yaprağı – Laurus Nobilis Kullanıldığı Yerler Dahilen: Defne yapraklarından yapılan çay halsizlik ve yorgunl...