9 Mart 2019 Cumartesi

Hissiz Adamın Günlüğü


Her hikayenin bir başlangıcı ve birde sonu vardır ama benim hikayemin ne bir başlangıcı var ne de bir sonu var. Dünyanın en duyarlı en içten bir insanının nasıl kalbi katı hissiz bir adam oluşunun hikayesi bu. En büyük değeri sevgi olan adamın sevgiden bi haber oluşunun hikâyesi. Varlıkla yokluk gibi bir mesafe kalbimin kat ettiği yol, tüm güzel duygulardan zerre lezzet alamazcasına tamamen uzak oluşun hikayesi .  Dünya tüm ışıkları karanlığa boğan kirli bir makine, daha doğarken, masum tertemiz olan kalbi zift gibi kapkara kirle doldurmaya başlayan ve zamanla kalbi kapkara kesen bir karmaşadan ibaret. Karanlığa bürünen hikayenin karalık kahramanı küçük yüreğim ve bedenim. Yürüdüğüm yollar da ardımda hiç iz bırakmadan sevgisizliğe yürüdüm. Vardığımda başta kendim olmak üzere çok şey kaybetmiştim. Şimdi ne yaparsam yapayım asla bulamıyorum ne kendimi ne de sevgiye dair küçücük bir umudu. Tüm hislerim bir yalandan ibaret artık, kendime söylediğim ve hayata uyguladığım dev saklı yalanlarım.
Gençliğimde öldü kalbim ve yerine bir taş koydum. Öldürenlere inat mı yaşıyordum yoksa kendi kendimi  öldürmüşüm de sucu başkasına mı atıyordum hiç bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DEFNE YAPRAĞİNIN FAYFALARI

DEFNE YAPRAĞİNIN FAYFALARI Defne Yaprağı – Laurus Nobilis Kullanıldığı Yerler Dahilen: Defne yapraklarından yapılan çay halsizlik ve yorgunl...