9 Şubat 2019 Cumartesi

Köprü



Bir köprüden geçiyorum, yaşanmışlıklardan, yarım kalıp da yaşanılmayanlara doğru.
Ne kadar düşlenen hayal varsa yürüyorum hepsine,
Sonu nereye çıkacak bu köprünün bilmiyorum.
Belki yıkıntılara tutsak bir şehre (?) ama olsun kalamam artık burada.
Sonunu hiç hesap etmiyorum artık. Belki de ilk defa bir şeyin sonunu hesap etmeden hareket ediyorum.
Bu kez tam bir teslimiyetle yürüyorum, teslimiyetim Allaha, yolum aşka.
Aldırmıyorum sonucuna çünkü ben aşkın sonucunu değil yolunu sevdim, bu yolda yürümeyi sevdim.
Özlemeyi, beklemeyi, belki de kavuşamamayı sevdim.
Olsun tüm bunlar senin eserin, ben senden kalan her şeyi sevebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DEFNE YAPRAĞİNIN FAYFALARI

DEFNE YAPRAĞİNIN FAYFALARI Defne Yaprağı – Laurus Nobilis Kullanıldığı Yerler Dahilen: Defne yapraklarından yapılan çay halsizlik ve yorgunl...